+ + + טלמרקטינג + + +

                                                                                                 


 
                                                    דף הבית
טלמרקטינג:
   
 
טלמרקטינג- מהו ?, טלמרקטינג - סוגים,
טלמרקטינג - עקרונות, טלמרקטינג - טיפים
 
         קורס מכירות חינם !

 
 מהו טלמרקטינג ?
 
טלמרקטינג הוא תהליך שיטתי שמטרתו ביצוע מכירה בטלפון.
הטלמרקטינג הינו למעשה סוג של מכירה.

(להרחבה - ראה מאמרי "מכירות" באתר זה)

טלמרקטינג - סוגים:

ניתן לחלק את סוגי ומאפייני הטלמרקטינג לפי מימדים שונים הקשורים ומשיקים לתהליך:

  •  מימד הלקוח: מכירה לפרטיים/מכירה לעסקים, מכירה לעסקים קטנים/מכירה לתאגידים,                  
  • סוג המוצר/שירות: מכירת מוצרים/מכירת שירותים, 
                              מוצרים מבוקשים (נקנים) / מוצרים לא מבוקשים (נמכרים)
  • גודל העסקה: מכירה קטנה/מכירה גדולה
  • אופי התהליך: מכירת מומחה/מכירת אמפתיה


    טלמרקטינג - עקרונות  :
  •  מכירה היא תהליך ולא אירוע נקודתי
  • אם כל הבעיות / הקשיים לא נפתרו כהלכה לאורך התהליך - לא תתבצע סגירה
  • מכירה היא פעולה של התאמה בין מה שהלקוח צריך ורוצה, למה שיש למוכר להציע



    טלמרקטינג - טיפים: 
  • "...ומכרת לרעך כמוך..." - מכור לאחרים - כפי שהיית רוצה שימכרו לך
  • עד שאינך יודע בדיוק מה הלקוח הספציפי שמולך רןצה/צריך -
        אינך יכול להציע לו מוצר/שירות
  • מכירה טלפונית היא כמו שיווק (ראה מאמרי בנושא שיווק) לאדם 1, מעין שיווק 1:1
  • שיחת מכירה טלפונית היא דיאלוג (דו-שיח), ולא מונולוג (של איש המכירות)
     
  • עבודתו של הטלפן/ית היא עבודה של חיפוש והתאמה: 
       חיפוש מועמדים בעלי פוטנציאל סביר להפוך להיות לקוחות, 
       והתאמה מוצלחת של מוצרים ושירותים שונים עבורם.
  • טלפן טוב = פתיחת דלתות + סגירת עסקאות. 

     
    רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק / בחברה שלך  ?
     



     


 

Go Back  Print  Send Page
 

כתבו לנו
אופק ייעוץ עסקי - קבוצת אופק,  מגדלי עזריאלי 3,  המגדל המשולש,  תל-אביב 67023, טלפון: 072-23456-48, email: info@ofekgroup.co.il
(מספר ייעודי לגולשי האתר: 072-2345648 - חייג !)