+ + + טלמיטינג + + +


                                                            דף הבית
טלמיטינג:
   
 
טלמיטינג- מהו ?,
טלמיטינג -
סוגים,
טלמיטינג - עקרונות, טלמיטינג
- טיפים
 

         קורס מכירות חינם !

 

מהו טלמיטינג ?
טלמיטינג הוא תהליך שיטתי שמטרתו תיאום פגישה באמצעות הטלפון.
ה
טלמיטינג הינו למעשה סוג של מכירה ("מכירות פגישה").

(להרחבה - ראה מאמרי "מכירות" באתר זה)

טלמיטינג - סוגים:

ניתן לחלק את סוגי ומאפייני הטלמיטינג לפי מימדים שונים הקשורים ומשיקים לתהליך:

  • מימד הלקוח: מכירה לפרטיים/מכירה לעסקים, מכירה לעסקים קטנים/מכירה לתאגידים,                  
  • סוג המוצר/שירות: מכירת מוצרים/מכירת שירותים, 
                              מוצרים מבוקשים (נקנים) / מוצרים לא מבוקשים (נמכרים)
  • גודל העסקה: מכירה קטנה/מכירה גדולה
  • אופי התהליך: מכירת מומחה/מכירת אמפתיה

    טלמיטינג  - עקרונות  :
  • מכירה היא תהליך ולא אירוע נקודתי
  • אם כל הבעיות / הקשיים לא נפתרו כהלכה לאורך התהליך - לא תתבצע סגירה
  • מכירה היא פעולה של התאמה בין מה שהלקוח צריך ורוצה, למה שיש למוכר להציע




    טלמיטינג - טיפים: 
  • "...ומכרת לרעך כמוך..." - מכור לאחרים - כפי שהיית רוצה שימכרו לך
  • עד שאינך יודע בדיוק מה הלקוח הספציפי שמולך רןצה/צריך -
        אינך יכול להציע לו מוצר/שירות
  • מכירה טלפונית היא כמו שיווק (ראה מאמרי בנושא שיווק) לאדם 1, מעין שיווק 1:1
  • שיחת מכירה טלפונית היא דיאלוג (דו-שיח), ולא מונולוג (של איש המכירות)
     
  • עבודתו של הטלפן/ית היא עבודה של חיפוש והתאמה:
        חיפוש מועמדים בעלי פוטנציאל סביר להפוך להיות לקוחות,
        והתאמה מוצלחת של מוצרים ושירותים שונים עבורם.
  • טלפן טוב = פתיחת דלתות + סגירת עסקאות. 
     
    רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק / בחברה שלך  ?
     

     

 

 


Go Back  Print  Send Page