+++מוצרי פרסום+++


                                           דף הבית

 

 

מוצרי פרסום:

 

מוצרי פרסום - מהם ?, מהם מוצרים ? מהו פרסום ?,
טעויות נפוצות ב
מוצרי פרסום , טיפים למוצרי פרסום

מוצרי פרסום - מהם ?
מוצרים שמטרתם העלאת מודעות מקבלם לפירמה/מותג, וחיזוק הזכירות בעניין זה.

מה מוצרים ?
מוצר הוא חפץ - בד"כ ישות פיזית ובד"כ בהקשר זה: קל משקל, נוח להעברה ולשינוע ומותיר רושם

מהו פרסום ?
ראה מאמרי בנושא "פרסום" באתר זה


מאפייני מוצרי פרסום:
* עלות "לאפקט יחידה" - גבוהה, עלות כוללת - נמוכה

* טשטוש של מאפייני גודל עסקי ומאפיינים נוספית השייכים לעולם הפיזי
(המעניק יתרון גם ל"קטנים")

* תחרות גבוהה ביותר על בסיס מחיר (בין הייתר כי רוב המוצרים מיובאים מסין)

* מקובלים ביותר בשימוש במגזר העסקי (B2B), אולם גם ב B2C, רק בד"כ בעלות יחידה קטנה יותר

* נוטים לייחס למוצרי פרסום חשיבות/אפקטיביות גבוהה משמעותית מהאפקט בפועל - במיוחד בשוק תחרותי

* עשוי לחשוף את הפירמה ללקוחות נוספים



טעויות נפוצות בנושא מוצרי פרסום:
* אי ההבנה שכמעט כל מה שנכון לתחום הפרסום בעולם ה"פיזי",
נכון בהתאמה מסויימת גם למוצרי פרסום

* אי ההבנה שמוצרי פרסום הוא מדיום ייחודי עם מאפיינים שונים משל עצמו
(לדוגמה ההבדל בין מוצרים שמטרתם חשיפה, לבין אלו שמטרתם חיזוק נאמנות, לבין אלו שמטרתם היזכרות)

* אי ההבנה שמוצרי פרסום הם רק חלק מהתמהיל הפרסומי, ובכל מקרה אין להישען עליהם ככלי יחיד.
(כשתמהיל הפרסום הינו חלק מתמהיל הקידום כשבעצמו הוא חלק מתמהיל השיווק (ראה מאמרי
"תמהיל השיווק" באתר זה) הרחב) ובכל מקרה אינו תחליף לו.



טיפים למוצרי פרסום:

* ערוך היטב: סקר שווקים, מדוקדק, זמן רב מראש.

*  זכור כי בדיוק כמו בכל שוק תחרותי - לעיתים (ובמיוחד אם המדובר בעסקה גדולה) -
    מומלץ לפנות למקור (היבואן/הסיטונאי) - וכיום בעידן האינטרנט - אין פשוט מכך

* דרוש לוודא הימצאות מלאי מדף: עדכני, רלוונטי ומיידי לפריטי ההזמנה - כך תוכל לא רק לדעת בוודאות רבה
   שלא "תתקע" ללא הפריטים לקראת אירוע, חג או תערוכה - אלא גם תוכל לחסוך כסף רב.

* זכור כי פרסום טקטי איכותי, לעולם לא יחפה על עבודת שיווק
  אסטרטגית קלוקלת

* זהה את כל מכלול הכלים העומד לרשותך

* באיזה מאפיינים ייחודיים למוצרי פרסום תשתמש ?
(הרבה מתנות זולות ?, מעט יקרות ?, מוצרי משרד ?, מוצרי יוקרה ?, מוצרי פנאי ?)

 
 
רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק או בחברה שלך  ?

 


 

 




Go Back  Print  Send Page