דף הבית
				
					 
				
					אסטרטגיה פרסומית: 
					
					מהי אסטרטגיה ? מהו פרסום ? מהי אסטרטגיה פרסומית ?, אסטרטגיה פרסומית - טעויות נפוצות,
					אסטרטגיה פרסומית - טיפים
					
					
					
					
					מהי אסטרטגיה פרסומית ?
					
					(להרחבה ספציפית בנושאי "אסטרטגיה", "פרסום" ו"שיווק" - ראה מאמריי באתר זה)
					
					* אסטרטגיה פרסומית - דרך פעולה פרסומית
					
					* אסטרטגיה פרסומית - אופן הוצאה לפועל של מטרות ויעדי הפרסום
					
					* אסטרטגיה פרסומית - ה"איך". אם מטרה/יעד הפרסום עונה על ה"מה",
					  האסטרטגיה הפרסומית עונה על ה"איך"
					
					* אסטרטגיה פרסומית  - כל מה שעושים או נמנעים מלעשות (כל אוסף הפעולות) בפרסום
					
					
					טעויות נפוצות בנושא אסטרטגיה פרסומית:
					
					* "הכי חשוב זו הדוגמנית !"(סלב/"הפרזנטור !") - ובכן, בניגוד להנחה המקובלת והמופרכת, הצעד
					    האסטרטגי הנכון (והראשון !), אינו דווקא בחירת הדוגמנית (מבדר ומהנה ככל שיהיה), אלא
					    התעמקות בדברים אוויליים, משעממים, טרחניים וחסרי חשיבות כגון: פילוח מדוייק עקבי ואפקטיבי
					    של קהל המטרה, ניתוח אסטרטגי ותחרותי, ניתוח נתחי שוק וכ"ד
					
					* הפעלת אסטרטגיה פרסומית במנותק מאסטרטגיה שיווקית (וחמור מכך - במנותק מאסטרטגיה עסקית)
					   ודי במבט חטוף במקבצי הפרסומות בשעות הערב בכדי להיווכח בכסילות עגומה מעין זו.
					
					* מבין מרכיבי האסטרטגיה הפרסומית - שימת רוב הדגש במרכיב הטקטי של הפרסום,
					   במקום בפרסום האסטרטגי, מה שמוביל תכופות לקמפיינים משעשעים מבדרים ויצירתיים - אך אויה -
					   הריהם חסרי כל תוחלת לחלוטין.
					
					
					
					
					
					טיפים לאסטרטגיה פרסומית:
					
					* דע את מטרותיך ! ללא זיהוי המטרות והיעדים השיווקיים והפרסומיים הנכונים -
					לא ניתן לבנות אסטרטגיה !
					אסטרטגיה באה אחרי מטרות ויעדים - לא לפני.
					
					* אסטרטגיה פרסומית היא מרכיב יסוד באסטרטגיה השיווקית - מטרתה ותכליתה 
					  (ולו רק בטווח הארוך) היא התאמת הביקוש למטרות העסקיות של הפירמה -
					  ולא שום דבר אחר !
					
					* אסטרטגיה פרסומית נכונה היא מהמרכיבים החשובים ביותר להצלחתו של העסק:
					א. אל תעשה זאת בחובבנות
					ב. היעזר באנשי מקצוע
					ג. גם בעסק דל משאבים (בו אין תקציב למשרד פרסום גדול או אפילו קטן או משרד בוטיק), וגם אצל מפרסם גדול -
					   בו פשוט מחיר הטעות בבחירת האסטרטגיה הפרסומית - יקר הוא  - יקר הוא עד מאוד, 
					   שימוש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני, יאפשר לך להשיג: יותר תוצאות, יותר מהר, ובד"כ בפחות כסף.
				
					 
				
					סמנכ"ל שיווק ?,   מנכ"ל ?,  בעל עסק/חברה ?
					לא מרוצה מהתוצאות השיווקיות-עסקיות ?   מרגיש שתקציב הפרסום פשוט "נשרף על כלום..." ?
					ה"צבא" שלך נע: בלי כיוון ?, בלי מטרה ? - "...כמו בלילה סוער בלי מצפן ..." ?
					רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק או בחברה שלך  ?
				
					
				
					לא מצאת תשובה ?!   מחפש מידע נוסף ?! - בדוק באתר הבית של המחבר: www.OfekGroup.co.il 
				
					רוצה לקבל באופן שוטף טיפים בנושאי : אסטרטגיה, שיווק, ניהול וכספים ? - הירשם בהרשמ
 !