אופק ייעוץ עסקי - קבוצת אופק - pirsum0804
   
 

אל מעבר לאופק

  חדשות כלים וטיפים: למנהל, ליזם, למנכ"ל ולבעלים - | אסטרטגיה | ניהול | שיווק | כספים | - אפריל 2008      הרשמה !

                                       

פינת הפרסומות - ניתוח ודירוג פרסומות - בחירת העורך                                                                                    

 והפעם בפינת הפרסומות: אלי ומריאנו בדואר ישראל - מט"ח ללא עמלה 
 בחירת העורך הפעם היא בפרסומת: המצחיקה, ההיסטרית, המוטרפת וההזויה מבית אנשי ארץ נהדרת: אלי ומריאנו. הסיבה העיקרית היא לא רק הדירוג הגבוה והרציף במדד הפרסומות האהובות, גם לא רק בשל ההפקה האיכותית והמקורית (במהלך ההפקה היו עוברים ושבים שחשבו שזה סניף דואר, והיו אחרים שחשבו שזה מערכון לארץ נהדרת), אלא בעיקר בשל אי פספוס המסר השיווקי. הסבר: פעמים רבות אנו נתקלים בפרסומת מאוד מוצלחת. כל כך מוצלחת עד שאנו זוכרים היטב את הפרסומת, אך לא כ"כ זוכרים לא את המוצר ולא את המפרסם - וכאן הצליחו בקריאייטיב מבריק ומשעשע שלא על חשבון הלקוח.
                      (משרד הפרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב)