דף הבית
 
 
חברות פרסום:
חברות פרסום - מהן ?, מהן חברות ?, מהו פרסום ?, חברות פרסום - טעויות נפוצות, 
חברות פרסום - טיפים
מהן חברות פרסום ?    
מה חברות ?  
חברות הן קבוצות, גופים או התארגנויות בתצורה של ישות משפטית נפרדת לתכלית מוגדרת (בד"כ כלכלית)
(להרחבה - ראה מאמרי - "חברות" באתר זה)
מהו פרסום ?
(להרחבה בנושא - ראה מאמרי "פרסום" באתר זה)
חברות פרסום אם כן, הינן קבוצות או התארגנויות, שתפקידן ותכליתן הוא פרסום
והתחום הפרסומי.   
הגדרות נוספות:
* חברות פרסום - חברות פרסום הינן חברות העוסקות במתן שירותי פרסום ללקוחותיהן  
* חברות פרסום - חברות פרסום הינן תאגידים משפטיים שתפקידם לספק שירותי פרסום
* חברות פרסום - החוליה המקשרת בין הלקוח לתוצאה הרצוייה במדיה  
טעויות נפוצות לגבי חברות פרסום:    
* "אני לא צריך חברות פרסום - אני יודע הכל" - בדיוק כמו בכל תחום,
     איש מקצוע יוכל לשפר משמעותית את התוצאות
* "הפרסום לא נראה לי" - הפרסום לא צריך "להיראות"  לך, 
   אלא להיראות לקהל המטרה שלך.
* "הפרסום מדליק ! (קולי...)" - הפרסום לא צריך "להיראות"  לך, 
   אלא להיראות לקהל המטרה שלך.
* "הלוגו לא מספיק גדול" - נושא זה נדוש כבר עד תום...
* "פרסום מוכר הוא יצירתי" - לא בהכרח - (ע"ע "2 עוף בשקל...")  
* "פרסום יצירתי הוא מוכר" - כמעט בהכרח לא נכון, וההוכחה היא כמעט 
     היחס ההפוך המושלם בין זכיות בפרסים (מישהו אמר "קקטוס".. ?) - לתוצאות עסקיות.
* "חברות פרסום הוא מקום זוהר בו עסוקים כל היום,
     בפלרטוט עם דוגמניות ובליסת סושי" - say no more.....
טיפים לגבי חברות פרסום:     
* קח משרד פרסום
* קח משרד פרסום  
* קח משרד פרסום
* תן לאנשי הפרסום קרדיט - הם כנראה מבינים בזה קצת יותר ממך !  
* "גם תקציבאיות הן בני אדם..." - אמנם שנותיהן נמדדות ב"שנות כלב", 
     אך התייחס יפה לתקציבאית - היא שם בשבילך !
  (כבד תקציבאיותיך - למען יאריכון ימיך. . .! )
* היזהר ממחלקת הקריאייטיב ! (גור והישמר לך גם מהארט דירקטורים !)
* תן למשרד הפרסום "קרדיט" ! - הצלחתך היא גם הצלחתו !  
* "כבדהו-וחשדהו" - בדוק והתייעץ גם עם גורמים חיצוניים.  
  כמעט באופן מוחלט - עלות חוו"ד חיצונית, תהיה זניחה לסך עלות המהלך המושקע.
  (לדוגמה: להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח זו השקעה זניחה,
   לא להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח ו"לשרוף" אותו - זו כבר כסילות !)
* בעל עסק קטן או בינוני ?  
 גם אם עסקך קטן ותקציבך אינו מאפשר/מצדיק לך עבודה מלאה מול משרדי הפרסום  הגדולים - 
ישנם משרדי נישה, ואם גם אלו "גדולים עליך" - בחר לך יועץ שיווקי שיוכל לעשות עבורך את עבודת 
משרד הפרסום "בזעיר-אנפין", ובהתאמה למידותיך הזערוריות ולתקציבך. 
* סמנכ"ל שיווק ? מנהל שיווק ? - רוצה שיפטרו אותך ?  
  מן המפורסמות היא ששרידותו של סמנכ"ל השיווק היא מהנמוכות בתחום הניהולי...
  אם משרתך יקרה לך - השתמש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני !
  (יותר מנהלי וסמנכ"לי שיווק קיפחו משרתם בשל פרסום קלוקל,
   באופן גורף ומוחלט - כמעט יותר מכל סיבה אחרת !)
 
    - סמנכ"ל שיווק ?,  מנהל שיווק ?,  מנכ"ל ?,  בעל עסק/חברה ?
 אין לך מספיק לקוחות ?   לא מרוצה ממשרד הפרסום שלך ?   נמאס לך "לטחון מים" ?
 ניסית הכל - וכלום לא הלך ?  החלפת כבר 3 משרדי פרסום - ועדיין "זה פשוט לא עובד" ?
 האם אצלך: "...ה"קקטוס" זוכה, אבל האפ"י בוכה. . ." ?!  מה דעתך לעבוד אחרת ?!
 מה דעתך מאותו תקציב שיווק ופרסום שאתה כבר ממילא מוציא - להשיג הרבה-הרבה יותר ?
 מה דעתך להוציא ממשרד הפרסום שאתה כבר עובד איתו (!) - הרבה-הרבה יותר ?
 
 
- מנכ"ל משרד פרסום ?,   שותף בכיר ?,   בעלים ?
 העמלות - זה כבר לא מה שהיה פעם. . ., וגם "הייתר" - זה היום כבר יותר: "משיכת ייתר". . .
 ואיך אומרים בענף: "..הלקוחות של היום - כולם זו---ת. . (!). . .".
 
 מה דעתך "להחליף דיסקט" ?!  מה דעתך "לחשוב מחוץ לקופסה" ?
 (ולשם שינוי לא בשביל "הקקטוס" - אלא בשביל חשבון הבנק שלך) ?
 
 מה דעתך לא לאבד יותר אף לקוח ? ,  מה דעתך "לחתוך" דרמטית עלויות הפקה ?
 מה דעתך לא "להיכנס כל פעם לסרטים" כשמתחלף: מנכ"ל/סמנכ"ל/ס.שיווק/אשתו של המנכ"ל ?
 מוגש כחומר למחשבה. . .
 (לבינתיים תוכל לחפש ב"גוגל": "כשהסנדלר הולך יחף - בשדה קוצים...", או פשוט להקליק כאן)
רוצה להשיג הרבה-הרבה יותר,  בהרבה-הרבה פחות ? 
רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק/בחברה שלך  ?